Van offline naar online mogelijkheden

“HOERA, 1 jarig huwelijk!”

Met eigen geschreven tekst op de melodie van ‘het dondert en het bliksemt’ probeerden wij vorig jaar de boel flink op z’n kop te zetten in Warschau. Wij lieten de Poolse familie en Oostenrijkse vrienden van het bruidspaar kennismaken met o.a. de polonaise. Werkt trouwens prima verbindend in iedere taal. 🙈😆 Dat de boel inmiddels flink op de kop is gezet moge duidelijk zijn. Zeker op gebied van offline naar online. Zo was ik vanochtend aanwezig bij de Toerisme Top 2020. Weliswaar deze keer online, maar net zo verbonden.
 
We maken ecologische en economische keuzes en proberen alsnog te innoveren en te inspireren in tijden van crisis. Ieder in zijn/haar vakgebied en binnen de mogelijkheden die er momenteel zijn. Welke keuzes maak jij op marketing gebied? Waar heb jij sinds corona meer aandacht voor of waar zou je meer aandacht voor moeten hebben? 😅
 
Het dondert en het bliksemt nog wel even door de komende periode als we de virologen mogen geloven. Neemt niet weg dat je juist NU creatief kunt zijn en het vanaf nu anders aan kunt pakken. Door niet in je bedrijf maar AAN je bedrijf te werken. Dat bijvoorbeeld die website in tekst en beeld wel eens onder handen genomen mag worden. 📝 Komt jouw boodschap nog wel over? Wat straal je uit, wie wil je aantrekken? Kortom spreek jij jouw ideale klant nog wel aan?
 
Deze druilerige maandag is een ideaal moment om terug te blikken en herstel naar de toekomst uit te stippelen. 🌟 Ondertussen wordt het 1-jarige huwelijk in Polen ‘gevierd’. Wij vieren het op afstand gewoon mee en hopen dat we over een tijdje weer met een vliegtuig vol (of in een stoet van elektrische voertuigen 🛴) die kant op kunnen gaan om de polonaise met alle nationaliteiten voort te zetten…maar vanavond facetimen we gewoon even. Net zo verbonden! 🤗

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.