Compliment

Complimentendag -

Uitdelen en incasseren. Waarom is een compliment geven toch altijd makkelijker dan te ontvangen? Je wordt er soms ongemakkelijk van bij ontvangst, maar uiteindelijk geeft het natuurlijk een heel goed gevoel. Dat gevoel wil ik vandaag graag met je delen tijdens Nationale Complimentendag. Want ben jij die vrijwilliger die zich inzet voor kwetsbaren? Ben jij die student die thuis onderwijs volgt? Ben jij die ondernemer die zijn/haar deuren tijdelijk heeft moeten sluiten? Heb jij moeten schakelen van bezorgservice naar click & collect en door naar het aanbieden van personal shopping?

Een groot compliment aan iedereen die ook afgelopen tijd heeft laten zien dat je door een positieve mindset en inzet toch niet de moed hoeft te verliezen. Doe het op jouw manier, dan blijf je altijd bij jezelf, hou je er uiteindelijk een goed gevoel aan over en ben je altijd onderscheidend. 

Afgelopen periode heb ik ook met een aantal klanten gewerkt aan hun authenticiteit. Mooie ontdekkingsreis en gaaf om te zien dat zij hun kansen nú pakken. De eerste resultaten zijn zichtbaar en de eerste complimenten zijn dan ook al uitgedeeld. Daar doen we het voor!

Na weken gesloten te zijn mogen de contactberoepen deze week weer aan de slag. Hopelijk volgen andere branches waaronder de horeca ook snel. Als ‘dochter van’… ben ik blij dat o.a. mijn ouders weer kunnen doen waar ze energie van krijgen en dit weer op een verantwoorde manier kunnen uitvoeren. Fijn dat we binnenkort weer tegen elkaar kunnen zeggen: ‘Wat zit je haar goed!’

 

Joyce Vieth
PR Sidekick & Business Support

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.