Categorie: Geen categorie

  • Compliment

    Compliment

    Complimentendag – Uitdelen en incasseren. Waarom is een compliment geven toch altijd makkelijker dan te ontvangen? Je wordt er soms ongemakkelijk van bij ontvangst, maar uiteindelijk geeft het natuurlijk een heel goed gevoel. Dat gevoel wil ik vandaag graag met je delen tijdens Nationale Complimentendag. Want ben jij die vrijwilliger die zich inzet voor kwetsbaren?…

    Lees meer: Compliment
  • Kansen zien en kansen grijpen

    Kansen zien en kansen grijpen

    Wat brengt 2021? Heb jij jouw (marketing)plannen al geregeld? Het is altijd een mooi moment om te starten met impact maken met jouw bedrijf en om de klanten te raken die je wilt bereiken, maar starten in januari heeft iets magisch… Een nieuw jaar met nieuwe kansen om op een slimme manier en via de…

    Lees meer: Kansen zien en kansen grijpen
  • Kenmerken van een goede website

    Kenmerken van een goede website

    Werk aan de winkel Onlangs kreeg ik een berichtje…”Mijn website straalt niet meer uit wat mijn bedrijf nu is en ik trek nu vooral de verkeerde klanten aan. Joyce, wil jij mij helpen, zodat dit weer klopt en past bij wie wij als bedrijf zijn?” Mijn antwoord daarop kan je natuurlijk wel raden. Challenge accepted!…

    Lees meer: Kenmerken van een goede website
  • Van offline naar online mogelijkheden

    Van offline naar online mogelijkheden

    “HOERA, 1 jarig huwelijk!” Met eigen geschreven tekst op de melodie van ‘het dondert en het bliksemt’ probeerden wij vorig jaar de boel flink op z’n kop te zetten in Warschau. Wij lieten de Poolse familie en Oostenrijkse vrienden van het bruidspaar kennismaken met o.a. de polonaise. Werkt trouwens prima verbindend in iedere taal. 🙈😆…

    Lees meer: Van offline naar online mogelijkheden
  • Kleur je business

    Kleur je business

    GEEF KLEUR AAN JE BEDRIJF  Het menselijk geheugen is vatbaar voor visuele prikkels en daar is kleur er een van. Kleur roept een emotie op. Ook bij jouw doelgroep. Let jij daar ook al op bij het overbrengen van een communicatieboodschap? Dit kan namelijk bepalend zijn of jouw boodschap wel of niet overkomt. Wist je bijvoorbeeld…

    Lees meer: Kleur je business
  • Tijdloos

    Tijdloos

    Tijdloos Afgelopen weekend speelde tijd totaal geen rol, maar dat werd me pas achteraf duidelijk. Het was tijd voor gezelligheid met vrienden. Tijd om met elkaar bij te kletsen, tijd voor elkaar en tot in de nachtelijke uurtjes. Gelukkig was er voor die tijd al een camping en tent opgebouwd. Ja je leest het goed:…

    Lees meer: Tijdloos
  • Structuur @home

    Structuur @home

    When business as usual becomes unusual… Nu we massaal thuiswerken zijn we ook massaal op zoek naar meer structuur. Buren zijn volop bezig met een grote voorjaarsschoonmaak, een opgeruimd huis geeft immers ook een opgeruimd hoofd. Ondanks dat ik al langer vanuit kantoor thuis werk, betrap ik mezelf hier ook op. Toch vergt deze situatie…

    Lees meer: Structuur @home
  • Customer journey

    Customer journey

    C U S T O M E R 🧳 J O U R N E Y Wanneer iemand over een ‘klantreis’ of ‘customer journey’ begint, pak jij dan alvast je koffer in? Ik heb net mijn koffer weer uitgepakt, want we zijn weer back in business. De customer journey is geen tripje naar de sneeuw of naar…

    Lees meer: Customer journey
  • Iedereen heeft het

    Iedereen heeft het

    I E D E R E E N ▪️H E E F T ▪️ H E T 📱Jouw buurman, de favoriete kledingwinkel in de stad, de kat van jouw vriendin: iedereen heeft Facebook, Instagram of een ander een social media account. Bijna 5 miljoen gebruikers op Instagram en meer dan 10 miljoen Nederlanders hebben een Facebook account. Hoog tijd…

    Lees meer: Iedereen heeft het
  • Creëer een vakantiegevoel in je bedrijf

    Creëer een vakantiegevoel in je bedrijf

    Met de vakantie nog maar net achter de rug maken we ons op voor het najaar. Hierbij de 5 gouden tips om het vakantiegevoel nog even vast te houden in je bedrijf.  Jouw bedrijf, jouw route met bestemming…Let’s go. 01 Trekpleister Wat wordt je volgende bestemming en waarom kies je die bestemming? De vakantieverhalen van anderen zorgen…

    Lees meer: Creëer een vakantiegevoel in je bedrijf